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GameDevWeek
Sommersemester 2019
Cpp
PhaseShifter
Commits
776a7215
Commit
776a7215
authored
Sep 21, 2019
by
Kevin Balz
Browse files
Ok level
parent
c9bd51ef
Pipeline
#3426
failed with stage
in 5 minutes and 6 seconds
Changes
2
Pipelines
1
Hide whitespace changes
Inline
Side-by-side
assets/game_assets/level/main.lvl
View file @
776a7215
tileset
#################################
####################-----########
######---|##|-----||> >|#######
##---| 7|--| 5 -- |#######
#|@ 5 |#######
##---| 7|--| 1 -- |#######
######---|##|-----||> >|#######
####################-| |-########
#####################| |#########
#####################| |#########
####################-- --########
###################|4 6|#######
###############----| |#######
##############| |#######
##############| |--| |#######
##############- -##|2 8|#######
#############|0 |##-----########
#############| |###############
#############| 0|###############
#############| |###############
#############|0 |###############
#############| |###############
#############| 0|###############
#############| |###############
##############| |################
##############| |--------########
##############| d|#######
##############|
|
#######
##############| d
|
#######
##############|
|
#######
##############| d|#######
##############| |#######
###############----------########
#################################
#################################
#################################
#################################
#################################
#################################
#################################
#############################################
####################-----########
#############################################
######---|##|-----||> >|#######
#############################################
##---| 7|--| 5 -- |#######
#############################################
#|@ 5 |#######
#############################################
##---| 7|--| 1 -- |#######
#############################################
######---|##|-----||> >|#######
#############################################
####################-| |-########
#############################################
#####################| |#########
#############################################
#####################| |#########
#############################################
####################-- --########
#############################################
###################|4 6|#######
#############################################
###############----| |#######
#############################################
##############| |#######
#############################################
##############| |--| |#######
#############################################
##############- -##|2 8|#######
#############################################
#############|0 |##-----########
#############################################
#############| |###############
#############################################
#############| 0|###############
#############################################
#############| |###############
#############################################
#############|0 |###############
#############################################
#############| |###############
#############################################
#############| 0|###############
#############################################
#############| |###############
#############################################
##############| |################
#############################################
##############| |--------########
#############################################
##############| d|###
--<>--<>--<>--<>--###########################
####
##############|
--- |#######################
#######
##############| d
G####################
#######
##############|
--- |#######################
#######
##############| d|###
--><--><--><--><--###########################
####
##############| |#######
#############################################
###############----------########
#############################################
#################################
#############################################
#################################
#############################################
#################################
#############################################
#################################
#############################################
#################################
#############################################
#################################
#############################################
src/gameplay/enemy_system.hpp
View file @
776a7215
...
...
@@ -32,8 +32,8 @@ namespace phase_shifter::gameplay {
mirrage
::
ecs
::
Entity_manager
&
_entity_manager
;
const
Beat_system
&
_beat_system
;
const
float
trigger_distance_shooting
=
4
0.
f
;
// radius around players the turrets have to be in in order to shoot
const
float
trigger_distance_despawn_bullets
=
5
0.
f
;
// radius around players the bullets have to leave in order to despawn
const
float
trigger_distance_shooting
=
10
0.
f
;
// radius around players the turrets have to be in in order to shoot
const
float
trigger_distance_despawn_bullets
=
11
0.
f
;
// radius around players the bullets have to leave in order to despawn
void
do_movement
(
Beat_state
&
beat
);
void
do_fixed_path_movement
(
Beat_state
&
beat
);
...
...
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